17 dec. 2010


       DU ÄR:


  • Falsk
  • Snål
  • Egoist
  • Inte så perfekt som du tror
Du lever i en fantasivärld, där du tror att du är så duktig. Att du gör allting rätt. Aldrig någonsin kan DU göra fel. Du ber folk om råd, men du nyttjar dom inte. Det enda som duger det är du, du och du.. och just det DU!
Jag trodde inte du skulle sjunka så lågt dom du nu gjort. Men det tyder bara på omognad. Dina tankar och åsikter, rör mig inte i ryggen. Tycker bara synd om dig! 
Du blir hela tiden dragen bakom ryggen och du vet om det, men du vägrar inse. 
Och innan du kan inse det, så kan man inte hjälpa dig. Men nu är det sluthämtat hos mig iallfall, du var det person jag trodde detta minst om. Men allt kryper fram tillslut endå och det tror jag du förstår. Bättre att gå direkt till mig istället? Eller det kanske du är för feg för? 
Ja just de, du vill ju inte säga vad du tycker och tänker.. för du kan ju behöva min hjälp i framtiden? Men du.. Glöm det.. 

Du kan ju ha en god JÄVLA jul.. För det ska iallafall Jag, Linus & FELICIA ha! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar